maandag 24 september 2012

Regen en onweer

Vannacht om 4.20 wakker want het begon wat te regenen dus het luik dicht. Het begon harder te regenen en ook te onweren en sommige bliksems waren erg dicht bij. Dit bleef  zo doorgaan tot half 9, toen werd het droog. Ik wassen en naar de bakker en het riviertje de Jabron kolkte gewoon, zoveel water er door heen stroomde. We waren laat dus ook laat aan de koffie, ik nogmaals naar het stadje gelopen voor een krant maar was er nog niet. Ik had gisteravond studio sport niet gezien en wilde daarom even de krant kopen voor de verslagen van de wedstrijden te lezen, de uitslagen had ik al. Op teletext gezien.
Het weer was opgeklaard, de zon scheen weer volop en hebben buiten gegeten. Daarna zijn we een stuk gaan wandelen, over de weg want door die enorme regenval was het in de bossen pruttig. Nog even op de terugweg langs de Super U om wat boodschapjes mee te nemen en dan aan de thee. Ik nog wat foto's op de computer gezet en dan naar Poet Laval om de foto's weg te sturen. We hadden een uitnodiging gekregen om bij de buren uit Friesland een glaasje wijn te gaan drinken. Om 5 uur daar en hardstikke gezellig gezeten en dat bleek wel uit de tijd dat we weer in de caravan waren (half 9!)!
Bep had wel al voorbereidingen getroffen voor het eten en is nu daar mee bezig terwijl ze met haar zoon aan net bellen is! Afgelopen nacht dus noodweer, maar vandaag weer een prachtige dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers