dinsdag 18 september 2012

Wandeling

Gisteravond TV gekeken na het overtypen van het blog op de Ipad. Vanmorgen eerst naar de bakker en binnen ontbeten. Na de ochtendperikelen nog wat werkzaamheden en buiten aan de koffie. Na de koffie ben ik een wandeling gaan maken, naar Eglise de Comps. Het was prachtig wandelweer en om exact 12 uur was ik daar, want de klok sloeg op dat moment 12 uur. Daar wat gegeten en gedronken en terug via de Col de Pousterle een behoorlijke klim. Ik kwam nog 8 wandelaars tegen en dat gebeurt niet dikwijls. Dan over de kam van de berg en dan weer een behoorlijke afdaling. Was om 14.45 weer terug op de basis. Ik heb deze wandeling al vele malen gedaan en elke keer is het weer een prachtige wandeling. Heel veel mensen doen de 4 daagse al vele jaren, soms wel voor de 25e keer en zo zie ik het ook je komt terug en je hebt het weer geflikt en dat geeft je een voldaan gevoel. Bep had wat klusjes gedaan en na dat ik gedouchd had eerst boodschappen doen en dan op ons terras een kop thee met een boekje (ook een koekje) daarna een glaasje rose om het vocht weer wat aan te vullen. Bep heeft weer haar plaats achter het fornuis ingenomen en ik dit even maken. De borden komen op tafel dus stuur ik het weg, kunnen we eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers